מזון על – נבחרת מנצחת של רכיבים תזונתיים

במנה קטנה של שקדים יש מגוון של רכיבים מזינים המהווים מקור מצוין לוויטמינים ולמינרלים (ובינהם ויטמין E ומגנזיום). כמות הסיבים בשקדים היא הגבוהה ביותר מבין כל הפיצוחים. מומלץ לצרוך ביום כחופן שקדים (כ-30 גרם) בהם כ-6 גרם חלבון, כ-6 גרם פחמימות, 3.5 גרם סיבים תזונתיים, ויטמין E ו 20% מההמלצה היומית של מגנזיום. ניתן לשלב שקדים במהלך היום, כחלק מארוחה או בין הארוחות.

השוואת ערכים תזונתיים בין אגוזים נפוצים

עוד על שקדים אודות השקד הישראלי

מתכונים עם שקד ישראלי

מגוון מתכונים עם שקד ישראלי לשילוב מושלם בתזונה היומית. מוזמנים לשתף חוויות,  מתכונים, תמונות וסרטונים.

 

כל המתכונים

יתרונות השקד ישראלי

השקד הכוכב במשפחת  האגוזים! כבר 4 שנים ברציפות זוכה למקום ראשון בפופולריות. ב 2019 הושקו באירופה בלבד, לא פחות מ- 4500 מוצרים חדשים המכילים שקדים. מומחים בענף מניחים שהסיבה נובעת מעושר בערכים התזונתיים העשירות שמכילים השקדים, שמשתלבים בטבעיות רבה במרכיבי מנות רבים, במגמות שוק מתקדמות וטביעת רגל פחמנית נמוכה (מקרב מזון ממקור גידולי העץ).

להמשך כתבת המקור: | השקד – מזון על

יתרונות השקד הישראלי
מסייע בהפחתת כולסטרול

מסייע בהפחתת
כולסטרול

מסייע במניעת
מחלות לב
עשיר בויטמין E

עשיר בחלבון, וויטמינים
וסיבים תזונתיים
ומספק אנרגיה עשירה

אידיאלי לשילוב
בתפריט הרזייה
מקנה הרגשת שובע
מומלץ לסוכרתיים

בלוג

כל המאמרים
בשורות טובות: אגוזים ושקדים משמינים פחות משחשבנו

16/01/2020

קרדיט: וואלה! בריאות החשיבות של שקדים ואגוזים למיניהם לשקדים ואגוזים שונים יש המון יתרונות בריאותיים. חופן של שקדים, לדוגמה, עשיר בחלבונים, סיבים, ויטמינים ומינרלים. אכילת שקדים נמצאה במחקרים כתורמת לתחושת…

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement